Another busy day at the office

Het vriest! Eindelijk… want ik heb liever koud weer dan nat weer.
Als jij het nu te koud hebt, dan kan je je misschien verwarmen aan enkele teasers van een serie portretten waaraan ik afgelopen zomer gewerkt heb, tussen de huwelijksreportages door.

met Tania in Pamel

met Tania in Pamel

Voor dit fotoproject had ik de 8×10″ camera uitgekozen, gestimuleerd door dit meerjarenplan met de 7×17″ camera.
Het ganse opzet bestond erin om een reeks mooie portretten van jonge dames te maken in de natuur, met even natuurlijk licht. Het wisselvallige weer van de afgelopen zomer liet me niet toe om een strak schema voor de shoots op te stellen en de reeks is momenteel onvoldoende groot om er al mee naar buiten te treden.

Met Zuleyha in Dourbes

Met Zuleyha in Dourbes

Krijg je zin in meer? Ik ook, wanneer ik deze beelden – en nog beter: de grootformaatnegatieven – terugzie.
Wordt ongetwijfeld vervolgd in 2013…

3 thoughts on “Another busy day at the office

  1. Pingback: Tania | Fijne fotografie Geert Vanden Broeck

  2. Pingback: Tania | Geert Vanden Broeck

Geef een reactie

