De fotostudio komt eraan!

Binnenkort krijg ik een paar sleutels. Deze passen op een magazijnruimte bij me in de buurt, waar ik mijn nieuwe fotostudio ga inrichten!

De Fotostudio

 

Natuurlijk moet een online-levende-mens zoals mezelf daar een aparte website aan koppelen. Voor de gelegenheid is dat bedrijfsfotografie… met een URL waarvan ik versteld stond dat die nog vrij is: http://www.de-fotostudio.be

Off-line wordt het een mooie grote ruimte en vooral hóóg, al zal dat voor packshots zoals onderstaande niet echt nodig zijn🙂

packshot

packshot

 

Wat ga ik aanbieden onder de noemer van De Fotostudio? Productfotografie, food photography (al zal dat wel op locatie zijn, er komt geen keuken), architectuur & interieurfotografie en uiteraard portretten, headshots, foto’s voor reclamecampagnes…
Nu kan ik eindelijk eens die productfoto’s gebruiken die ik de laatst tijd maakte🙂

Daarnaast ga ik de studio uiteraard nog gebruiken om mijn particuliere klanten in te fotograferen. Het wordt een mooi najaar want er volgt binnenkort nog groot nieuws!

One thought on “De fotostudio komt eraan!

Geef een reactie

