Na de drukke communieperiode, is het weer tijd voor persoonlijk werk. Dit jaar rij, fiets en stap ik de Dender af op zoek naar passende beelden voor een fotodocument, enkel gebruik makend van mijn grootformaatcamera’s.
Te volgen op langsdedender.wordpress.com !

Langs de Dender

Wat een weer! Er is amper een wolk aan de clichématige hemelsblauwe lucht. Een hele verandering na de natte maanden april en mei.

Met onze jongste dochter achterin de wagen en maar één negatief in de houders, ging ik naar Idegem, tussen Ninove en Geraardsbergen.
Hier wordt de Dender gesplitst en vanaf dit kunstmatige eiland en de zon linksachter mij, maakte ik een poëtisch beeld met voor de eerste keer een koppel zwanen in het water.

De 7×17″ camera stond met één been op straat, vandaar de gevarendriehoek🙂

View original post

Geplaatst in Geen categorie

Geef een reactie

