tromgeroffel…

Een nieuw jaar, een nieuwe ontwikkeling.
Niet dat ik mijn favoriete Rodinal ontwikkelaar plots ingeruild heb voor een ander. Dit heeft eerder een digitale én marketing-insteek.

Halfweg januari volgt meer nieuws, hier op mijn blog en op een extra website die ik zal gebruiken om mijn fotografische aanbod netjes gescheiden houden: think “brands”, not “ego”.

Hold your clicks, want zoals een grand opening beaamt, zal hier ook een mooie lancerings-promo aan vastzitten. Chet Baker licht alvast een tipje van de sluier op. (ik ben gek op het akkoordenschema!)

Geef een reactie

