Studio B3!

Eindelijk is hij er, mijn eigen fotostudio! Studio B3voor Buiken, Babies & Bengels – is gericht op zwangerschapsfotografie, babyfotografie en kinderfotografie. De studio biedt me, naast de specifieke studiofotografie, een perfect slecht-weer-alternatief want ik blijf met evenveel plezier op locatie fotograferen.

Ben je opzoek naar knappe foto’s ter gelegenheid van de communie of het lentefeest van je zoon of dochter? Studio B3 is the place to be! Je kan bij mij terecht voor voordelige formules inclusief album, kaartjes en peter-en meterboekjes, vanaf 165,00 Euro.

En omdat ik nen toffe ben, krijg je tot eind maart 2010 zomaar eventjes 25,00 Euro korting op alle Studio B3 reportages!

Openingsuren vind je op www.studiob3.be.

Voor alle andere fotografie (portret, huwelijk & modellen) blijft www.fijnefotografie.be natuurlijk bestaan, die krijgt in de nabije toekomst zelfs een nieuw kleedje.

One thought on “Studio B3!

Geef een reactie

