Waar koop je zwarte rietjes?

Raar? Toch niet.

Ik kijk regelmatig na langs welke zoekwoorden de bezoekers tot hier komen en daar staan soms de gekste dingen tussen:

“zwarte rietjes strobist waar”

Iemand zoekt dus een plaats waar je zwarte cocktailrietjes kan kopen en die te verknippen tot buisjes voor een gridded snoot. Persoonlijk ken ik daarvoor 2 adressen: hypermarkt  Carrefour (2 € voor 200 stuks, voorjaar 2009) en papierwaren AVA (grotere verpakking, maar goedkoper).

Voor 1 korte én 1 lange gridded snoot die op een SB25 of SB26 past, kom je ruimschoots toe met 200 rietjes. Koop dus geen drie pakken van 200 stuks  zoals ik deed🙂

Voila. Denk je nu Geert, wat staat dit hier te doen?, laat deze post dan gewoon passeren.
Misschien komt de zoeker hier nog eens langs of help ik er anderen mee.

2 thoughts on “Waar koop je zwarte rietjes?

  1. Ik heb in Nederland me ook suf lopen zoeken naar zwarte rietjes. Blijkbaar zijn die niet zo courant. Maar na lang zoeken heeft mijn vrouw ze uiteindelijk toch kunnen scoren bij een vestiging van de Makro, in Breda om precies te zijn. Een pakje middellange zwarte rietjes. Wat kun je dan gelukkig zijn als ze daarmee thuiskomt… ;-)Prijs weet ik niet, maar dat zal wel loslopen. Nu nog iets mee gaan maken. Ik zal er tzt wel iets over posten op mijn blog!

Geef een reactie

