Nijpend tekort aan 4×5″ negatiefhoezen!

Wie het hier een beetje volgt of fan is van fijne fotografie op facebook, weet dat ik sinds augustus opnames maak voor een serie artistieke/onherkenbare naakten, met als werktitel “LPB”.

Vandaag heb ik nog slechts één negatiefhoesje in A4 formaat over en moet dus dringend naar de winkel. Niet dat ik zo’n groot aantal vellen vlakfilm heb belicht voor de reeks, want ik streef ernaar van iedere opname een goede te maken. Zo’n 150 vellen zijn er momenteel al belicht maar nog niet allemaal door de ontwikkelaar gepasseerd.

Soit, mooi excuus om nog eens op mijn blog te posten dat de serie vlot groeit, met ongeveer 3 opnamesessies per weekend, met gewone mensen en ook met modellen met al wat meer – of zelfs heel veel – ervaring.

Wie de evolutie van de reeks wil volgen, kan daarvoor terecht in de set LPB van mijn Flick Photostream. Opgelet: het zijn slechts scans van de proefafdrukjes op formaat van het negatief (99x127mm) en voor de eindafwerking zullen nog ettelijke uren DOKA-werk nodig zijn! Enkele van de getoonde beelden zullen daarnaast ook niet in de finale reeks opgenomen worden.

Model R

Model R op een klassieke locatie in Schotte

Stay tuned!

Geef een reactie

