nieuwe proofing en bestelwebsite online

Vandaag was besteed aan het finetunen van een nieuw online proofing en bestelsysteem op één van mijn websites, picturemakers.be. Waar de site tot voor kort draaide op een zelfgeschreven basis – die maar nooit 100% klaar leek te geraken – heb ik dan maar beslist om een volledig functioneel commercieel pakket aan te kopen.

de nieuwe picturemakers.be

de nieuwe picturemakers.be

Waarom ik niet bij bijvoorbeeld Oypo ben langs gegaan? Die hosten zelfs je beelden en doen het printwerk. Je hebt er bijna geen ommeziens aan (*), enkel uploaden en centjes binnenhalen, en daarnaast kan je je prints er ook nog eens goedkoper aanbieden.
Simpel: je gaat bij een beroepsfotograaf langs omwille van de kwaliteit. Ik hou graag zelf de hand in het proces van het vastleggen van een beeld tot en met het printen. Alleen op die manier ben ik zeker dat mijn klanten het beste van het beste in handen krijgen.

(*) behalve wanneer hun server crasht, zoals enkele weken geleden… ze hadden niet eens een backup om terug te plaatsen!

Geef een reactie

